Kuchenny pomocnik:)

tart-932265_640Ostatnio naprawdę dużo czasu spędzam w kuchni, w sumie mniej gotując, a bardziej piekąc:P Moja rodzina wprost przepada za ciastami, babeczkami itp. Nie myślcie sobie, że robię z nich od razu grubasów, piekę zdrowo i niskokalorycznie;) Muszę się za to Wam pochwalić, że sprawiłam sobie późno, a właściwie bardzo późno-gwiazdkowy prezent:P

W weekend przyszedł mój długo wyczekiwany robot kuchenny:) Jest boooski, miesza za mnie, i to na tak gładką masę, że musiałabym to chyba robić przez 2 godziny, żeby wyszła taka masa na sernik. Muszę także polecić Wam artykuł, w którym znalazłam masę informacji o robotach, zanim w ogóle wybrałam model dla siebie: http://basiakupuje.pl/jaki-robot-kuchenny/ . Ja jestem ze swojego super zadowolona:) Wszystkim piekącym Paniom mogę śmiało polecić taki zakup:)

Leave a Reply

